Виховна програма школи-гімназії на 2018-2021 р. р.

Городоцький НВК №2 Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія

Львівської області Городоцької РДА

Затверджено:

Директор школи  __________П. П. Продивус

Наказ № 122а   від 10.09.2018 р.

Виховна програма

школи-гімназії

на 2018-2021 н. р.

Місія школи:

Національно-патріотичне виховання та духовне становлення молоді

Загальні виховні завдання школи

Загальні основні завдання школи Конкретні завдання
1.Розвивати індивідуальні здібності, нахили та обдарування дітей, забезпечувати їх фізичний розвиток. 1а.Організація роботи гуртків, залучення учнів до заняття в секціях та гуртках.

1б. Популяризація театрального мистецтва.

1в. Створення системи роботи з обдарованими дітьми.

1г. Формування здорового способу життя.

2.Формувати в учнів культуру поведінки 2а. Формування навичок культури поведінки на основі християнської етики.

2б. Забезпечення дотримання норм поведінки у навчальному закладі.

3.Формувати почуття патріотизму та громадянськості 3а. Формування почуття громадянського обов’язку.
4.Опанувати культурну спадщину свого рідного краю, українського народу. 4а. Прищеплення любові до українських традицій та звичаїв.

4б. Виховання почуття гордості за свій народ та поваги до його історичного минулого.

5.Виховувати екологічну культуру учнів 5а. Залучення вихованців до активної екологічної діяльності.

 

Загальне завдання 1. Розвивати індивідуальні здібності, нахили та обдарування дітей, забезпечувати їх фізичний розвиток.

Конкретне завдання 1а. Організація роботи шкільних гуртків, залучення учнів до занять в секціях та гуртках.

 

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує? Хто відповідає? Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Художньо-естетичне виховання 1.Організація роботи гуртків музично-драматичного спрямування ЗДВР, керівники гуртків Вересень Музичні інструменти Систематизація матеріалів, журналів, гурткової роботи
2.Організувати виступи на обласних та шкільних заходах Керівники гуртків, ЗДВР Протягом року Технічні засоби Фотозвіт
3.Брати активну участь у громадському житті міста ЗДВР Протягом року Технічні засоби, сценарії Фото-відео звіти
4.Постійно підвищувати свій професійно-технічний рівень. Керівники гуртків Протягом року Муз. Інструмен-ти Досягнення, результати

 

Конкретне завдання 1б. Популяризація театрального мистецтва

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Художньо-естетичне виховання 1.Організувати відвідування театрів та перегляди вистав Класні керівники Педагог-організатор Протягом року Шкільний автобус Шкільні газетні публікації
2.Проводити конкурси “Таланти твої, школо” Вчителі музики, педагог-організатор Грудень-

березень

Технічні засоби Перегляд конкурсів
3.Спланувати театральні дійства до шкільних свят. Вчителі української мови та літератури

Педагог-організатор, вчителі музики

Протягом року Сценарії, шкільні лінійки Відеоматеріали
3.Залучати дітей до відвідування шкільних гуртків Вч.1-11-х класів Вересень Результативність на конкурсах

 

Конкретне завдання 1в. Створити систему роботи з обдарованими дітьми

Напрям

 

 

 

Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
 

Розумове виховання

1.Провести діагностику “Обдаровані діти” ЗДВР, психолог Вересень Анкети Банк даних
2.Розробити план роботи школи з обдарованими дітьми ЗДВР, педагог-організатор Вересень Канцтовари Систематизація матеріалів
3.Організувати та провести конкурси, диспути, свята, тренінги Педагог-організатор, психолог Лютий Папір, маркери, ножиці Тести
4.Профорієнта-ційне заняття для учнів “Творець своєї  долі” Педагог-організатор, психолог Лютий Папір, маркери, ножиці Тести
5.Тренінг  “Чим я можу здивувати світ?” Кл. керівники

Педагог-організатор

Жовтень Канцтовари Відвідати тренінг
6.Конкурс

“Юні художники”

Вчитель образотворчого мистецтва

Класні керівники

Листопад Папір, олівці Виставка робіт
7.Екскурсії за різними напрямками та вподобаннями Класні керівники,

вчителі

Протягом року Транспорт,

фотоапарат

Звіт,фоторепортаж
8.Провести творчі звіти класів Класні керівники Травень Оргтехніка Виставки, публікації, творчий доробок

 

Конкретне завдання 1 г. Формування здорового способу життя

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін викона-ння Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Фізичне вихованки 1. Проаналізувати стан здоров’я учнів за даними медогляду Адміністрація

Медсестра

Вересень Медичні довідки Медичні довідки
2. Провести обстеження житлово-побутових умов учнів із проблемами зі здоров’ям Класні керівники

Психолог

Вересень-жовтень Акти обстеження Акти
3. Проводити фізкульт-хвилинки на уроках Вчителі фізкультури

Вчителі-предметники

Протягом року Відгуки учнів
4.Розробити план проведення Тижня здоров’я ЗДВР

Медсестра

І семестр Канцтовари План
5.Організувати спортивні змагання Вчителі фізкультури

Класні керівники

Вересень-жовтень Спортивний інвентар Публікації
6.Провести місячник “Здоровий спосіб життя” Педагог-організатор

Медсестра

Лютий Техн. засоби

Література

Відгуки учнів
7.Моніторинг з виявлення обізнаності учнів з різними формами шкідливих звичок Психолог

ЗДВР

Соціальний педагог

Березень Канцтовари Анкети
8.Підсумок моніторингу ЗДВР Березень Звіт
9.Проводити роз’яснювальну роботу щодо значення фізкультури і спорту для здоров’я людини ; про роль здорового способу  життя Класні керівники

Вчителі фізкультури

Протягом року Література Публікації

 

Загальне завдання 2. Формувати в учнів культуру поведінки

Конкретне завдання 2 а. Формування навичок культури поведінки на основі християнської етики

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Морально етичне  виховання 1.Розробити і провести заходи спрямовані на виховання вселюдських цінностей ЗДВР

Класні керівники 1-11 кл.

Вересень Папір,

Комп’ютер

План роботи
2.Розробити учнівський проект “Сила молитви” ЗДВР

Учнівське самоврядува-ння

Січень Канцтовари,

ксерокс

Презентація

проекту

3.Провести акцію милосердя “Щоб світилися добром і щастям очі” Педагог-організатор

кл. керівники

ЗДВР

Жовтень ГС, бесіди Запис у класних журналах
4.Відвідувати та надавати допомогу одиноким та пристарілим Педагог-організатор

Кл. керівники

Протягом року Робочий інвентар, продукти Відгуки про допомогу
5.Організувати загальношкільні лінійки “Розпочинаємо тиждень з молитви” ЗДВР

Священик

Протягом року Мультимедійний проектор Матеріали лінійок
6.Проводити заходи допомоги з нагоди Різдва Христового та Великодніх свят Педагог-організатор

Кл. керівники

Учнівське самоврядування

Згідно церковн.

календаря

Протягом року

Святкові продукти Фотоколаж

Звіт учнів

7.Зібрати матеріали місцевих гаївок Вчителі історії

Учні школи

Квітень-травень Альбоми, відеодиски Перегляд відео збірок
8. Підсумкове родинне свято духовного змісту Класні керівники

Батьки

Квітень-травень Фото-відео-апаратура, техн. засоби Фото,-відео-матеріали, сценарій свята
9.Проведення у школі Хресної дороги. ЗДВР, вч. христ. етики, священик В часі великого посту Мультимедійний проектор, шкільні лінійки Фото

 

Конкретне завдання 2 б. Забезпечення дотримання норм поведінки у навчальному закладі

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Морально-етичне виховання 1.Поновити банк даних про дітей “групи ризику” Практичний психолог Вересень Акти обстеження База даних
2.Організувати зустрічі з представниками правоохоронних органів ЗДВР Жовтень Наявність дітей групи ризику Кількість правопорушень
3.Співпрацювати із представниками соціальних служб Кл. керівники Січень План заходів Матеріали анкетування
4. Тиждень правовиховних знань, конкурси газет, плакатів Вчитель правознавства

Класні керівники

Грудень Канцтовари

Плани

Визнання кращих учасників
5.Круглий стіл “Культура поведінки в громадських місцях” Учнівське самоврядування

Соціальний педагог

Березень План проведення Матеріали заходу
6.Розробити офіційні правила поведінки учнів ЗДВР

Педагог-організатор

Протягом І семестру Збір матеріалів, анкети Затвердження програми
7.Підбір потрібної літератури на тему: “Правила науки життя” Зав. бібліотекою Березень Інформація з даної тематики Інформація у стінгазеті
8.Тренінг з елементами бесіди “Всі ми різні, всі ми рівні” Практичний психолог

Педагог-організатор

Квітень Приміщен-ня, папір,

олівці

Колаж

 

Конкретне завдання 1 г. Формування здорового способу життя

Напрям Що потрібно зробити Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Фізичне виховання 1.Проаналізувати стан здоров’я за даними медогляду Адміністрація

Медсестра

Вересень Медичні довідки Медичні довідки
2.Провести обстеження житлово-побутових умов учнів із проблемами зі здоров’ям Класні керівники

Психолог

Вересень-жовтень Акт обстеження Акти
3.Проводити фізкульт- хвилинки на уроках Вчителі фізкультури

Вчителі-предметники

Протягом року Відгуки учнів
4.Розробити план проведення Тижня здоров’я ЗДВР

Медсестра

І семестр Канцтовари План
5.Організувати спортивні змагання Вчителі фізкультури

Класні керівники

Вересень-жовтень Спортивний інвентар Публікації
6.Провести місячник “Здоровий спосіб життя” Педагог-організатор

медсестра

Лютий Техн. засоби

Література

Відгуки учнів
7.Моніторинг з виявлення обізнаності учнів з різними формами шкідливих звичок Психолог

ЗВРР

Соціальний педагог

Березень Канцтовари Анкети
8.Підсумок моніторингу ЗВРР Березень Звіт
9.Проводити роз’яснювальна роботу щодо значення фізкультури і спорту для здоров’я людини; про роль здорового способу в житті Класні керівники

Вчителі фізкультури

Протягом року Література Публікації

 

Загальне завдання 2. Формувати в учнів культуру поведінки

Конкретне завдання 2а. Формування навичок культури поведінки на основі християнської етики

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Терміни виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Морально-етичне виховання 1.Розробити і провести заходи, спрямовані на виховання вселюдських цінностей ЗДВР

Класні керівники 1-11-х кл.

вересень Папір

Комп’ютер

План роботи
2.Розробити учнівський проект “Сила молитви” ЗДВР

Учнівське самоврядування

січень Канцтовари, ксерокс Презентація проекту
3.Провести акцію милосердя “Щоб світилися добром і щастям очі” Педагог-орг.

Класні керівники

ЗДВР

Жовтень ГС, бесіди Запис у класних журналах
4.Відвідувати та надавати допомогу одиноким та пристарілим Педагог-організатор

Кл. керівники

Протягом року Робочий інвентар,

продукти

Відгуки про допомогу
5.Організовувати загальношкільні лінійки “Розпочинаємо тиждень з молитви” ЗДВР

Священик

Протягом року Мультимедійний проектор Матеріал лінійок
6.Проводити заходи-допомоги з нагоди Різдва Христового та Великодніх свят Педагог-організатор

Кл. керівники

Учнівські самоврядування

Згідно церковн.

Календаря

Протягом року

Святкові продукти Фотоколаж

Звіт учнів

7.Зібрати матеріали місцевих гаївок Вчителі історії

Учні школи

Квітень-травень Альбоми, відеодиски Перегляд відеозбірок
8.Підсумкове родинне свято духовного змісту Класні керівники

Батьки

Квітень-травень Фото, відео-матеріали, сценарій свята Фото, відео-матеріали,сценарій свята
9.Проведення у школі Хресної дороги ЗДВР, священик В часі великого посту Мультимедійний проектор

Шкільні лінійки

Фото

 

Конкретне завдання 2б. Забезпечення дотримання норм поведінки у навчальному закладі

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Морально-етичне виховання 1.Поновити банк даних про дітей групи ризику Практичний психолог Вересень Акти обстежень База даних
2.Організувати зустрічі з представниками правоохоронних органів ЗДВР Жовтень Наявність дітей групи ризику Кількість правопорушень
3.Співпрацювати із представниками соціальних служб Кл.керівники Січень План заходів Матеріали анкетування
4.Тиждень правоохоронних знань, конкурси газет, плакатів Вч. правознавства

Кл. керівники

Грудень Канцтовари

плани

Визнання кращих учасників
5.Круглий стіл «Культура поведінки в громадських місцях” Учнівське самоврядування

Соціальний педагог

Березень План проведення Матеріали заходу
6. Розробити офіційні правила поведінки учнів ЗДВР

Педагог-організатор

Протягом І семестру Збір матеріалів, анкети Затвердження програми
7.Підбір потрібної літератури на тему: “Правила науки життя” Зав. бібліотекою Березень Інформація з даної тематики Інформація у стінгазеті
8. Тренінг з елементами бесіди “Всі ми різні, всі ми рівні” Практичний психолог

Педагог-організатор

Квітень Приміщення, папір,

олівці

Колаж

 

Загальне завдання 3. Формувати почуття патріотизму

та громадянськості

Конкретне завдання 3 а. Формування громадянського обов’язку

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Національно-патріотичне виховання 1.Створення програми національно-патріотичного виховання ЗДВР І семестр Канцтовари Програма
2. Проведення моніторингу вихованості учнів Соціальний педагог Протягом року Папір ручка Анкети
3.Розробка програми виховання батьків в громадсько-патріотичному дусі ЗДВР І семестр Канцтовари Програма
4.Участь у громадському житті міста та співпраця з місцевими органами самоврядування, церквою Адміністрація

Вчителі

Учні

Протягом року Зустрічі

Спільні акції

План
5.Організація шкільного конкурсу “Громадянське виховання” Вч. правознавства Листопад Фотоапарат, відеопроект План конкурсу
6.Посилення роботи учнівського парламенту ЗДВР, педагог-організатор Протягом року Канцтовари Програма
7.Організація роботи гуртка “Юний стрілець” Вчитель Захисту Вітчизни, ЗДВР, Вересень Приміщення, засоби для занять Участь у районних конкурсах

 

Загальне завдання 4. Опанувати культурну спадщину свого рідного краю, українського народу

Конкретне завдання 4а. Прищеплення любові до українських традицій та звичаїв.

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Національно-патріотичне виховання 1.Розробити напрям роботи школи “Національно-патріотичне виховання” ЗДВР

Педагог-організатор

Вересень Канцтовари План роботи
2.Організувати та проводити конкурси-виставки: вишивок, робіт декоративно-прикладного мистецтва, виробів народних промислів Педагог-організатор,вчителі трудового навчання Протягом року Стенди, виставкові роботи Виставка
3.Збір інформації про традиції, звичаї  та обряди Львівщини Вчителі укр. мови і літератури, вч. історії Протягом року Диктофон, блокнот, ручка Сценарії, матеріали, публікації
4.Організувати фольклорно свято Педагог-організатор Січень Муз. центр, відеокамера, сценарій Відеозапис
5.Розробити проект “Легенди, перекази та пісні рідного краю” Вчителі української мови та літератури, вчителі музики Березень Тематичний матеріал Презентація
6.Організувати екскурсії Класні керівники 1-10 –х кл. Протягом року Транспорт Відгуки учнів
7.Участь у районному конкурсі «Пісні незабутого краю» ЗДВР Жовтень Вокальні номери Результати конкурсу
8.Провести шкільний турнір з українозавства МО

вч. укр. мови

Лютий Технічні засоби Сценарій, відеозапис

 

Конкретне завдання 4 б. Виховання почуття гордості за свій народ  та поваги до його історичного минулого

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Національно-патріотичне виховання 1.Зібрати матеріали з історії рідного міста Вчителі історії

Учасники проекту

Протягом року Відеоносії

Канцтовари

Публікації
2.Провести конференцію “А пам’ять священна” Вчителі історії

учні

Жовтень Приміщеня  техн. засоби Роботи учнів
3.Провести зустрічі з учасниками бойових дій нашого краю Педагог-організатор

Учні

Листопад Відео, фото техніка Матеріали заходу
4.Створити фотоальманах  “Герої поряд з нами” Педагог-організатор

Учні

Протягом року Фотоапарат Фотоальбом
5.Догляд за шкільною меморіальною дошкою, пам’ятними знаками міста Учнівський парламент

ЗДВР

Протягом року Квіти Результати роботи
6.Провести літературно-мистецький вечір “Україно моя, я для тебе на світі живу” Педагог-організатор

 

Вч. історії

ЗДВР

Грудень Муз. центр Сценарії
7.Спланувати та провести організоване дозвілля під час канікул. Організувати екскурсії по історичних місцях рідного краю. Кл. керівники 1-10 кл.

ЗДВР

Канікулярний час Транспорт

Фотоапарат

Відгуки учнів
8.Організувати традиційні шкільні свята Педагог-організатор

 

Протягом року Технічні засоби Сценарії
9.Проектна робота:

“Сакральні пам’ятки Городоччини”

Кл. керівники 8-10 кл.,

учні

ІІ семестр Архівні матеріали, відеокамера Публікації

 

 

Загальне завдання 5 Виховувати екологічну культуру учнів

Конкретне завдання 5 а. Залучення вихованців до активної екологічної діяльності

Напрям Що потрібно зробити? Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін виконання Необхідні ресурси Як перевірити, чи досягнуто заплановане?
Екологічне виховання 1.Розширити і систематизувати знання учнів про сучасні екологічні проблеми Вч. біології

Учні

Протягом року Канцтовари Публікації
2.Здійснювати природоохоронні акції Вч. біології Осінь- весна Фотоапарат

Роб. інвентар

Відеоматеріа-ли
3.Продовжувати проектну роботу “Екологічною стежиною рідного краю” Вч. біології

Учні

Протягом року Комп’ютер

Ксерокс

Фотоапарат

Проект
4. Визначити видовий склад рослин на прилеглій території Учні, екобригади, вчителі біології Протягом року Канцтовари Звіт
5.Розробити паспортизацію рослин своєї місцевості Вчителі біології Протягом року Канцтовари Паспорт
6.Вивчити види рослин і тварин , занесених до Червоної книги Члени екобригади Протягом року Відео-фото, апаратура Сценарії
7.Проводити традиційні свята Педагог-організатор

Вчителі  біології

Протягом року Відео, фото апаратура Сценарії
8.Конференція на тему

“Екологічну ситуація Городоччини”

Вчителі біології,

Педагог-організатор

квітень Відповідні матеріали Виступи учнів
  9. Догляд за шкільною клумбою Вчителі біології,тех. працівники Протягом року Робочий інвентар Фотозвіт

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Відділ оСВІТИ

Городоцький НВК №2 «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія»

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

       НАКАЗ

20  вересня 2018 р.                                                                            №122 А                          

Про затвердження виховної програми

школи  на 2018-2021 н. р.

З метою реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2015-2019 р. р. Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 р. р., Указів Президента України  “Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 р. р. №580/2015”  та «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді №334/2015»

Наказую:

  1. Затвердити виховну програму школи на 2018-2021 н. р.
  2. Практичному психологу Боляк Л. Ф. забезпечити психолого-педагогічний супровід реалізації виховної програми школи.
  3. Педагогу-організатору Немировській І. П. надавати учням та вчителям допомогу у реалізації виховної програми школи та організувати наочне оформлення школи з тематики роботи, яка проводиться.
  4. Класним керівникам 1-11 класів:
    • У травні 2019 р. на батьківських зборах звітувати про підсумки виховної роботи з класом.
    • До червня 2019 р. підготувати письмову інформацію про виконання виховної програми школи в контексті реалізації класного плану виховної роботи.
  5. Заступнику директора школи з виховної роботи Смук Р. Б. :
    • Розмістити виховну програму школи на шкільному сайті
    • Проводити моніторинг якості виховання-оцінювання ефективності виховних справ, якості шкільної програми виховання та стану виховного простору, виявленя динаміки розвитку виховного колективу.
    • Узагальнити результати самооцінювання виховної програми.
  6. На педагогічні раді довести даний наказ до відома вчителів школи.
  7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою

Директор Городоцького НВК №2                              П. Продивус

ЗОШ І ст. – гімназія”     

 

 

                           

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *